joi, iulie 21, 2005

Suspicionare incompetenta

Talpes, de cind are cosmaruri despre cum o sa-l lege Basescu cu odgonul, impreuna cu Iliescu, Mitrea si alti agatoni si-o sa-I arunce pe toti in mare drept ancora anticoruptie, si-a pierdut uzul ratiunii si isi pune serviciile, in mod public, la dispozitia marinarului. In trecere nu uita, printre doua limbi subtile la adresa actualei puteri, sa-si regleze conturile cu colegii psd-isti care l-au calcat pe bataturi. Citim cu prefacuta stupoare in Cotidianul:
“Mircea Geoana si Cristian Diaconescu au refuzat ieri sa comenteze afirmatiile lui Talpes. Fostul ministru PSD de Interne, Ioan Rus, i-a replicat insa fostului sau coleg: „Daca o persoana se suspicioneaza de terorism, MI nu are nici o competenta. Singura institutie abilitata este SRI. Eu nu stiu de o astfel de solicitare de la Administratia Prezidentiala.””

Noi am vrea sa-I replicam domnului Rus urmatoarele: Cind o persoana se educheaza la timp si cu sirg in scoala si se deprinde cu dificultatile gramaticii, ea dobindeste o competenta rara: capacitatea de a se exprima correct. Cind nu se educheaza si sareshte etapele, persoana poate ajunge prim secretar PCR sau Ministru de interne, potrivit epocii luminate in care traieste.
In rest nu mai e nimic de spus decit ca, vazind exemplul lui Talpes, as vrea sa fac zilele astea o vizita la Cotroceni. Sa-l informez pe Basescu ca am demisionat din comitetul de bloc si ca imi pun la dispozitia lui experienta in materie de sedinte tinute pe hol. Pentru integrarea europeana, desigur.

Niciun comentariu: